Äntligen fredag

Eller hur man nu ser på det:-D ...Var uppe med tuppen idag och handlade på Torp och hann en sväng in till stan också. Båda barnen vaknade för engångsskull ganska tidigt, de har vänt lite på dygnet nu under sommerlovet och brukar inte gå upp förrän 11 tiden. Men det ger ju såklar lugna sköna "mornar" för en annan.
 Nu väntar även en arbetshelg för mig.. en lång en.. två 13,5 timmar pass.. men de brukar gå fort. Oftast har man så mycket att göra.Denna helgen kan vi hoppas att vikan ta vara på utomhusmiljön, trots att jag lovat att storbaka också kom jag helt plötsligt på..De ville fyllt frysen med lite kakor innan jag går på semester. Det är väl trevligt att bakkonsten uppskattas:-D.. Här i Uddevalla skiner solen idag
Nu börjar nedräkning till årets semester. Fyra arbetsdagar kvar och måtte nu dessa lediga veckor få innehålla sooooool. Så kanske man till och med kan semestra hemma iår.. och det är rikigt varmt och gott. Så kanske blir det gräsklippning lite senare, och vem vet kanske årets första bad:-D.. nej tror inte det.. min kropp kräver snäppet varmare vatten.. ja jag vet är världen badkruka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0